dolnośląskie kujawskopomorskie lubelskie lubuskie łódzkie małopolskie mazowieckie opolskie podkarpackie podlaskie pomorskie śląskie świętokrzyskie warmińsko-mazurkie wielkopolskie zachodniopomorskie
 
 
Imieniny:
Michała
Makarego
10 kwietnia 2020r.
Pn Wt Śr Cz Pt Sb Nd
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
Wyszukaj bankomat
Miasto:   
Banery reklamowe
 Zastrzeganie kart
Zastrzeganie kart
 Rozporządzenie UE
O Banku: Polityka informacyjna

Polityka informacyjna w zakresie adekwatności kapitałowej określa ogólne zasady oraz zakres ogłaszania przez BS informacji dotyczących adekwatności kapitałowej i ekspozycji na ryzyko, częstotliwość ogłaszania oraz zasady zatwierdzania polityki informacyjnej.

Informacje dotyczące adekwatności kapitałowej Banku, współczynnik wypłacalności oraz stosowania Zasad Ładu Korporacyjnego dostępne są w siedzibie Centrali BS w Skępem (sekretariat).

Zarząd.

icon Oświadczenie Zarządu o stosowaniu Zasad Ładu Korporacyjnego (0.59 MB)

icon Informacja z zakresu profilu ryzyka i poziomu kapitału Banku Spółdzielczego w Skępem według stanu na dzień 31.12.2018 roku (4.41 MB)

 

W związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, Bank Spółdzielczy w Skępem informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami lub osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, wspólnikami spółek cywilnych oraz rolnikami jest Rzecznik Finansowy, Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa, https://rf.gov.pl/ a w przypadku konsumentów również Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego, 00-030 Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy 1, https://knf.gov.pl

Klienci Banku:

  1. mogą złożyć reklamację w Centrali lub dowolnym Oddziale;
  2. forma złożenia reklamacji:
    1. osobiście w Centrali Banku lub w dowolnym Oddziale w formie pisemnej;
    2. listownie w formie pisemnej na adres Centrali lub dowolnego Oddziału;
    3. z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej wysyłając e-mail na adres podany na stronie internetowej Banku;
    4. faksem w formie pisemnej
  3. treść reklamacji powinna zawierać:
    1. imię i nazwisko lub nazwę klienta;
    2. adres korespondencyjny;
    3. dokładny opis zdarzenia lub przedmiotu zastrzeżeń klienta;
    4. oczekiwany przez klienta stan po rozpatrzeniu zastrzeżeń;
    5. własnoręczny podpis klienta
    6. Dodatkowo w celu ułatwienia identyfikacji klienta, formularz reklamacji może zawierać następujące dane: PESEL, NIP lub REGON
  4. wzór formularzy reklamacyjnych (formularz reklamacji, formularz reklamacji-przedsiębiorstwa)
  5. termin rozpatrzenia reklamacji:
    1. do 15-tu dni roboczych od dnia otrzymania przez Bank reklamacji, dotyczącej naruszenia praw i obowiązków wynikających z ustawy o usługach płatniczych,
    2. do 30-tu dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez bank reklamacji, zawierającej zastrzeżenia inne niż wskazane w punkcie a.

      W szczególnie skomplikowanych przypadkach rozpatrzenie reklamacji nie może przekroczyć:

    3. 35-ciu dni roboczych od dnia otrzymania przez Bank reklamacji klienta, w przypadku reklamacji dotyczącej naruszenia praw i obowiązków wynikających z ustawy o usługach płatniczych,
    4. 60–ciu dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Bank reklamacji klienta będącego osobą fizyczną w przypadku reklamacji innych niż wynikające z ustawy o usługach płatniczych,
    5. 90-ciu dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Bank reklamacji klienta nie będącego osobą fizyczną w przypadku reklamacji innych niż wynikające z ustawy o usługach płatniczych.
 Placówki bankowe
 Skępe
 Rypin
 Brzuze
 Rogowo
 Skrwilno
 Kursy walut SGB
WalutaSkupSprzedażŚr. NBP
EUR4.41144.68854.5370
USD4.03644.28864.1744
CHF4.25224.35164.2986
GBP5.03475.33575.1777
z dnia 2020-04-10 g. 08:00więcej...
 Stawki referencyjne
TerminWIBIDWIBOR
O/N0.310.61
T/N0.310.00
1T0.380.58
2T0.400.00
1M0.460.66
3M0.510.71
6M0.520.72
9M0.000.00
1R0.560.76
Stawki z dnia 2020-04-09
 Stopy procentowe NBP
Stopa procentowaProcent
Referencyjna0.50
Lombardowa1.00
Depozytowa0.00
Redyskonta0.55
Obowiązują od 2020-04-09
 Gwarancje
Bankowy Fundusz Gwarancyjny
System Ochrony SGB
Kliknij teraz!