dolnośląskie kujawskopomorskie lubelskie lubuskie łódzkie małopolskie mazowieckie opolskie podkarpackie podlaskie pomorskie śląskie świętokrzyskie warmińsko-mazurkie wielkopolskie zachodniopomorskie
 
 
Imieniny:
Alfreda
Teodora
Innocentego
Odona
Malwiny
04 lipca 2020r.
Pn Wt Śr Cz Pt Sb Nd
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
Wyszukaj bankomat
Miasto:   
Banery reklamowe
 Zastrzeganie kart
Zastrzeganie kart
 Rozporządzenie UE
O Banku: Polityka informacyjna

Polityka informacyjna w zakresie adekwatności kapitałowej określa ogólne zasady oraz zakres ogłaszania przez BS informacji dotyczących adekwatności kapitałowej i ekspozycji na ryzyko, częstotliwość ogłaszania oraz zasady zatwierdzania polityki informacyjnej.

Informacje dotyczące adekwatności kapitałowej Banku, współczynnik wypłacalności oraz stosowania Zasad Ładu Korporacyjnego dostępne są w siedzibie Centrali BS w Skępem (sekretariat).

Zarząd.

icon Oświadczenie Zarządu o stosowaniu Zasad Ładu Korporacyjnego (0.59 MB)

icon Informacja z zakresu profilu ryzyka i poziomu kapitału Banku Spółdzielczego w Skępem według stanu na dzień 31.12.2018 roku (4.41 MB)

 

W związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, Bank Spółdzielczy w Skępem informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami lub osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, wspólnikami spółek cywilnych oraz rolnikami jest Rzecznik Finansowy, Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa, https://rf.gov.pl/ a w przypadku konsumentów również Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego, 00-030 Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy 1, https://knf.gov.pl

Klienci Banku:

  1. mogą złożyć reklamację w Centrali lub dowolnym Oddziale;
  2. forma złożenia reklamacji:
    1. osobiście w Centrali Banku lub w dowolnym Oddziale w formie pisemnej;
    2. listownie w formie pisemnej na adres Centrali lub dowolnego Oddziału;
    3. z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej wysyłając e-mail na adres podany na stronie internetowej Banku;
    4. faksem w formie pisemnej
  3. treść reklamacji powinna zawierać:
    1. imię i nazwisko lub nazwę klienta;
    2. adres korespondencyjny;
    3. dokładny opis zdarzenia lub przedmiotu zastrzeżeń klienta;
    4. oczekiwany przez klienta stan po rozpatrzeniu zastrzeżeń;
    5. własnoręczny podpis klienta
    6. Dodatkowo w celu ułatwienia identyfikacji klienta, formularz reklamacji może zawierać następujące dane: PESEL, NIP lub REGON
  4. wzór formularzy reklamacyjnych (formularz reklamacji, formularz reklamacji-przedsiębiorstwa)
  5. termin rozpatrzenia reklamacji:
    1. do 14-tu dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Bank reklamacji składanych przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców będącymi osobami fizycznymi oraz zawierających zastrzeżenia w przedmiocie zmian (bądź odmowy jej dokonania) określonych w umowie warunków lub terminów spłaty kredytów/pożyczek w przypadku ogłoszenia stanu zagrożenia epidemiologicznego albo stanu epidemii,
    2. do 15-tu dni roboczych od dnia otrzymania przez Bank reklamacji, dotyczącej naruszenia praw i obowiązków wynikających z ustawy o usługach płatniczych,
    3. do 30-tu dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez bank reklamacji, zawierającej zastrzeżenia inne niż wskazane w punkcie b.,

      W szczególnie skomplikowanych przypadkach rozpatrzenie reklamacji nie może przekroczyć:

    4. 35-ciu dni roboczych od dnia otrzymania przez Bank reklamacji klienta, w przypadku reklamacji dotyczącej naruszenia praw i obowiązków wynikających z ustawy o usługach płatniczych,
    5. 60–ciu dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Bank reklamacji klienta będącego osobą fizyczną w przypadku reklamacji innych niż wynikające z ustawy o usługach płatniczych,
    6. 90-ciu dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Bank reklamacji klienta nie będącego osobą fizyczną w przypadku reklamacji innych niż wynikające z ustawy o usługach płatniczych.
 Placówki bankowe
 Skępe
 Rypin
 Brzuze
 Rogowo
 Skrwilno
 Kursy walut SGB
WalutaSkupSprzedażŚr. NBP
EUR4.26504.66964.4671
USD3.79704.15703.9764
CHF4.15954.24764.2018
GBP4.73075.18104.9560
z dnia 2020-07-03 g. 15:50więcej...
 Stawki referencyjne
TerminWIBIDWIBOR
O/N-0.060.12
T/N-0.060.00
1T-0.010.17
2T0.000.00
1M0.030.23
3M0.070.27
6M0.090.29
9M1.700.00
1R0.100.30
Stawki z dnia 2020-06-23
 Stopy procentowe NBP
Stopa procentowaProcent
Referencyjna0.10
Lombardowa0.50
Depozytowa0.00
Redyskonta0.11
Obowiązują od 2020-05-29
 Gwarancje
Bankowy Fundusz Gwarancyjny
System Ochrony SGB
Kliknij teraz!