dolnośląskie kujawskopomorskie lubelskie lubuskie łódzkie małopolskie mazowieckie opolskie podkarpackie podlaskie pomorskie śląskie świętokrzyskie warmińsko-mazurkie wielkopolskie zachodniopomorskie
 
 
Imieniny:
Romany
Damiana
23 lutego 2020r.
Pn Wt Śr Cz Pt Sb Nd
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 
Wyszukaj bankomat
Miasto:   
Banery reklamowe
 Zastrzeganie kart
Zastrzeganie kart
 Rozporządzenie UE
O Banku: Polityka informacyjna

Polityka informacyjna w zakresie adekwatności kapitałowej określa ogólne zasady oraz zakres ogłaszania przez BS informacji dotyczących adekwatności kapitałowej i ekspozycji na ryzyko, częstotliwość ogłaszania oraz zasady zatwierdzania polityki informacyjnej.

Informacje dotyczące adekwatności kapitałowej Banku, współczynnik wypłacalności oraz stosowania Zasad Ładu Korporacyjnego dostępne są w siedzibie Centrali BS w Skępem (sekretariat).

Zarząd.

icon Oświadczenie Zarządu o stosowaniu Zasad Ładu Korporacyjnego (0.59 MB)

icon Informacja z zakresu profilu ryzyka i poziomu kapitału Banku Spółdzielczego w Skępem według stanu na dzień 31.12.2018 roku (4.41 MB)

 

W związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, Bank Spółdzielczy w Skępem informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami lub osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, wspólnikami spółek cywilnych oraz rolnikami jest Rzecznik Finansowy, Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa, https://rf.gov.pl/ a w przypadku konsumentów również Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego, 00-030 Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy 1, https://knf.gov.pl

Klienci Banku:

  1. mogą złożyć reklamację w Centrali lub dowolnym Oddziale;
  2. forma złożenia reklamacji:
    1. osobiście w Centrali Banku lub w dowolnym Oddziale w formie pisemnej;
    2. listownie w formie pisemnej na adres Centrali lub dowolnego Oddziału;
    3. z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej wysyłając e-mail na adres podany na stronie internetowej Banku;
    4. faksem w formie pisemnej
  3. treść reklamacji powinna zawierać:
    1. imię i nazwisko lub nazwę klienta;
    2. adres korespondencyjny;
    3. dokładny opis zdarzenia lub przedmiotu zastrzeżeń klienta;
    4. oczekiwany przez klienta stan po rozpatrzeniu zastrzeżeń;
    5. własnoręczny podpis klienta
    6. Dodatkowo w celu ułatwienia identyfikacji klienta, formularz reklamacji może zawierać następujące dane: PESEL, NIP lub REGON
  4. wzór formularzy reklamacyjnych (formularz reklamacji, formularz reklamacji-przedsiębiorstwa)
  5. termin rozpatrzenia reklamacji:
    1. do 15-tu dni roboczych od dnia otrzymania przez Bank reklamacji, dotyczącej naruszenia praw i obowiązków wynikających z ustawy o usługach płatniczych,
    2. do 30-tu dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez bank reklamacji, zawierającej zastrzeżenia inne niż wskazane w punkcie a.

      W szczególnie skomplikowanych przypadkach rozpatrzenie reklamacji nie może przekroczyć:

    3. 35-ciu dni roboczych od dnia otrzymania przez Bank reklamacji klienta, w przypadku reklamacji dotyczącej naruszenia praw i obowiązków wynikających z ustawy o usługach płatniczych,
    4. 60–ciu dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Bank reklamacji klienta będącego osobą fizyczną w przypadku reklamacji innych niż wynikające z ustawy o usługach płatniczych,
    5. 90-ciu dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Bank reklamacji klienta nie będącego osobą fizyczną w przypadku reklamacji innych niż wynikające z ustawy o usługach płatniczych.
 Placówki bankowe
 Skępe
 Rypin
 Brzuze
 Rogowo
 Skrwilno
 Kursy walut SGB
WalutaSkupSprzedażŚr. NBP
EUR4.09324.48114.2831
USD3.78764.14543.9623
CHF4.00004.08294.0367
GBP4.89805.36275.1178
z dnia 2020-02-21 g. 15:50więcej...
 Stawki referencyjne
TerminWIBIDWIBOR
O/N1.241.53
T/N1.240.00
1T1.341.54
2T1.380.00
1M1.431.63
3M1.511.71
6M1.591.79
9M0.000.00
1R1.641.84
Stawki z dnia 2020-02-21
 Stopy procentowe NBP
Stopa procentowaProcent
Referencyjna1.50
Lombardowa2.50
Depozytowa0.50
Redyskonta1.75
Obowiązują od 2015-03-05
 Gwarancje
Bankowy Fundusz Gwarancyjny
System Ochrony SGB
Kliknij teraz!