dolnośląskie kujawskopomorskie lubelskie lubuskie łódzkie małopolskie mazowieckie opolskie podkarpackie podlaskie pomorskie śląskie świętokrzyskie warmińsko-mazurkie wielkopolskie zachodniopomorskie
 
 
Imieniny:
Waleriana
Maksymiliana
Wilgiusza
27 listopada 2021r.
Pn Wt Śr Cz Pt Sb Nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
Wyszukaj bankomat
Miasto:   
Banery reklamowe
 Zastrzeganie kart
Zastrzeganie kart
 Rozporządzenie UE
O Banku: Reklamacje

W związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, Bank Spółdzielczy w Skępem informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami lub osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, wspólnikami spółek cywilnych oraz rolnikami jest Rzecznik Finansowy, Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa, https://rf.gov.pl/ a w przypadku konsumentów również Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego, 00-030 Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy 1, https://knf.gov.pl

Klienci Banku:

  1. mogą złożyć reklamację w Centrali lub dowolnym Oddziale;
  2. forma złożenia reklamacji:
    1. osobiście w Centrali Banku lub w dowolnym Oddziale w formie pisemnej;
    2. listownie w formie pisemnej na adres Centrali lub dowolnego Oddziału;
    3. z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej wysyłając e-mail na adres podany na stronie internetowej Banku;
    4. faksem w formie pisemnej
  3. treść reklamacji powinna zawierać:
    1. imię i nazwisko lub nazwę klienta;
    2. adres korespondencyjny;
    3. dokładny opis zdarzenia lub przedmiotu zastrzeżeń klienta;
    4. oczekiwany przez klienta stan po rozpatrzeniu zastrzeżeń;
    5. własnoręczny podpis klienta
    6. Dodatkowo w celu ułatwienia identyfikacji klienta, formularz reklamacji może zawierać następujące dane: PESEL, NIP lub REGON
  4. wzór formularzy reklamacyjnych (formularz reklamacji, formularz reklamacji-przedsiębiorstwa)
  5. termin rozpatrzenia reklamacji:
    1. do 14-tu dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Bank reklamacji składanych przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców będącymi osobami fizycznymi oraz zawierających zastrzeżenia w przedmiocie zmian (bądź odmowy jej dokonania) określonych w umowie warunków lub terminów spłaty kredytów/pożyczek w przypadku ogłoszenia stanu zagrożenia epidemiologicznego albo stanu epidemii,
    2. do 15-tu dni roboczych od dnia otrzymania przez Bank reklamacji, dotyczącej naruszenia praw i obowiązków wynikających z ustawy o usługach płatniczych,
    3. do 30-tu dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez bank reklamacji, zawierającej zastrzeżenia inne niż wskazane w punkcie b.,

      W szczególnie skomplikowanych przypadkach rozpatrzenie reklamacji nie może przekroczyć:

    4. 35-ciu dni roboczych od dnia otrzymania przez Bank reklamacji klienta, w przypadku reklamacji dotyczącej naruszenia praw i obowiązków wynikających z ustawy o usługach płatniczych,
    5. 60–ciu dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Bank reklamacji klienta będącego osobą fizyczną w przypadku reklamacji innych niż wynikające z ustawy o usługach płatniczych,
    6. 90-ciu dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Bank reklamacji klienta nie będącego osobą fizyczną w przypadku reklamacji innych niż wynikające z ustawy o usługach płatniczych.

120lat

 Placówki bankowe
 Skępe
 Rypin
 Brzuze
 Rogowo
 Skrwilno
 Kursy walut SGB
WalutaSkupSprzedażŚr. NBP
EUR4.49944.92524.7038
USD3.98454.36184.1754
CHF4.46164.55564.5071
GBP5.31095.81675.5597
z dnia 2021-11-26 g. 15:50więcej...
 Stawki referencyjne
TerminWIBIDWIBOR
O/N0.731.02
T/N0.781.08
1T1.061.25
2T1.171.37
1M1.371.57
3M1.711.91
6M2.092.29
1R2.352.55
Stawki z dnia 2021-11-26
 Stopy procentowe NBP
Stopa procentowaProcent
Referencyjna1.25
Lombardowa1.75
Depozytowa0.75
Redyskonta1.30
Obowiązują od 2021-11-04
 Gwarancje
Bankowy Fundusz Gwarancyjny
System Ochrony SGB
Kliknij teraz!
34.207.247.69